Guus van Halder

De training ‘klantgericht incasseren’ wordt verzorgd door Guus van Halder. Guus houdt zich dagelijks bezig met de ontwikkeling van de medewerkers bij Certin. Zijn werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen, motiveren en trainen van alle medewerkers die zich bezighouden met telefonisch incasseren. Hierdoor is hij uitstekend op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen binnen credit management en de daarbij meest effectieve toepasbaarheden.

Guus heeft een affiniteit met psychologie en een passie voor ontwikkeling. Vandaar ook zijn Universitaire achtergrond in de psychologie en zijn behaalde master in ‘Training & Development’ aan de Universiteit van Amsterdam. Vanuit deze achtergrond weet Guus als geen ander hoe belangrijk het is om een goede relatie te onderhouden bij interpersoonlijk contact en hoe je gedrag kan herkennen om hier vervolgens op een gepaste manier op in te spelen. Deze zaken zijn cruciaal bij klantgericht incasseren, omdat je hierdoor de focus legt op een klantgerichte benadering.

Naast zijn werkzaamheden bij Certin intern, is Guus ook actief bij externe projecten. Ook hier is het zijn streven om medewerkers te motiveren en te trainen om actief aan de slag te gaan met een klantgerichte benadering. Daarbij houdt hij rekening met de individuele capaciteiten van iedere medewerker, maar streeft hij ook naar het aanleren van een methodiek die aansluit bij klantgericht incasseren.
Agenda
Guus van Halder is als spreker bij de volgende bijeenkomsten aanwezig:
Guus van Halder
Incompany
Guus van Halder is ook beschikbaar als trainer of spreker bij u op locatie. Nieuwsgierig? Informeer naar de mogelijkheden.
Meer informatie
Of bel 020 672 1371.