Partners
Trainingspartners

online workshop

Microsoft 365 voor thuiswerkende finance professionals

Direct inschrijven
16
APR 2021

Wat houdt online workshop in?

Excel, Word, PowerPoint, Outlook en Teams, kort samengevat: Microsoft 365. Dat is tegenwoordig de vlag die de lading dekt. Eén platform met alle applicaties; inclusief opslag in de OneDrive voor Bedrijven en/of SharePoint. Maar nog meer van deze tijd is Teams (ook een onderdeel van Microsoft 365), dat nú als platform dient voor het (samen)werken met je medewerkers in projecten en teams. Bij dit relatief nieuwe platform is communicatie leidend. Op de achtergrond draaien en werken vertrouwde applicaties en opslaglocaties.

Is dit allemaal van de laatste tijd? Beslist niet! Microsoft 365, of zoals het voor 1 april 2020 heette: Office 365, kent zijn definitieve introductie in juni 2011. En Teams? Dat is al in maart 2017 geïntroduceerd. De pandemie heeft echter voor een explosieve toename van het aantal gebruikers en het aantal sessies geleid. Zie je het bos nog door alle bomen heen? En dan hebben we het nog geen eens gehad over de cloud. Want hoe virtueel is die dan wel?

In deze workshop nemen we je mee op onze tocht door het bos van Microsoft 365. Onderweg laten wij je de vele mogelijkheden zien van wat wordt aangeboden, maar nog veel belangrijker, welke keuzes je daarbij kunt maken. En dit alles natuurlijk bekeken door de bril die je hebt als finance professional. Aan het eind van de rit heb je genoeg kennis en bagage meegekregen om de juiste keuzes te maken en te zien welke tools je het beste voor jouw team en werkzaamheden kunt toepassen.

Wat leer je tijdens online workshop?

In deze vier uur durende online workshop geven we je een overzicht van de verbluffende mogelijkheden van Microsoft 365 en focussen daarbij op thuiswerkende finance professionals. Je krijgt tal van handige Tips & Tricks waardoor het werken met de verschillende applicaties binnen Microsoft 365 je makkelijk afgaat en het ook leuker wordt. Graag heten we je van harte welkom in workshop!

Voor wie is online workshop bestemd?

Deze workshop is speciaal ontwikkeld voor thuiswerkende finance professionals die slimmer en efficiënter (samen) willen werken met applicaties als Excel, Word, PowerPoint, Outlook en Teams in tijden van lockdown.

Hoe ziet het programma er uit?

Ontdek in deze speciaal voor een virtuele setting ontwikkelde workshop hoe je slim en efficiënt samenwerkt met Microsoft 365 applicaties in deze ongekende tijden van alsmaar voortdurende lockdown.

10.00 – 11.00 uur: Microsoft 365

  • Werken met het Startscherm van Microsoft 365, in combinatie met de verschillende Apps, Zoeken, Instellingen, Help en Accountbeheer
  • Hoe om te gaan met OneDrive en SharePoint in combinatie met Online versus Lokaal; wat zijn de verschillen en de overeenkomsten; ‘delen is het nieuwe mailen’

11.10 – 12.00 uur: Teams

  • Werken met Teams, het platform waar alles bij elkaar komt
  • De opbouw van Teams: Kanalen, Leden & Gasten en Eigenaren, in combinatie met Outlook en SharePoint; Vergaderverzoeken, vanuit Teams en Outlook

13.00 – 14.00 uur: Excel

  • Van Lijst naar Tabel naar Draaitabel, in combinatie met PowerPivot en het combineren van meerdere bestanden

14.10 – 15.00 uur: Microsoft Office

  • Efficiënter werken met Outlook, PowerPoint en Word
  • OneNote, ‘onbekend maakt onbemind’, maar terecht?
  • Vragen en afsluiting

Pauzes
11.00 – 11.10 uur: Koffie
12.00 – 13.00 uur: Lunch
14.00 – 14.10 uur: Thee

Trainer:

Peter Buijs

Peter R. Buijs is een gedreven trainer voor Microsoft Office en Microsoft 365. Een trainer met passie voor zijn vak en goed luisterend naar de wens van de klant. Steeds zoekend naar de toepassing van de theorie in de praktijk. Zijn trainingen zijn nooit standaard, maar altijd maatwerk. En sluiten altijd aan bij het niveau van de deelnemers. Ingezet bij verdiepende Microsoft Office trainingen, maar ook betrokken bij migratietrajecten naar Microsoft 365. Zowel bij commerciële bedrijven als overheidsorganisaties. Van klein tot groot.

Peter Buijs

Kosten:

Open Inschrijving

Kosten voor deelname aan deze virtuele workshop bedragen 350 euro exclusief btw per persoon.

Incompany

Het is ook mogelijk om dit programma op incompany basis te laten verzorgen. Neem voor meer informatie en/of een vrijblijvende offerte contact met ons op via telefoonnummer 020 – 672 1371 of per email: info@nlacademy.nl

Informatie aanvragen

Vul het onderstaande formulier in, dan nemen wij contact met u op.

Naam cursus: Microsoft 365 voor thuiswerkende finance professionals

Type: Incompany

*

*

*

*

*

*

Bevestig a.u.b. dat u geen robot bent.

Inschrijven

Vul hieronder uw gegevens in en klik op "VERZEND". De velden met een * zijn verplicht. Nadat u het inschrijfformulier geeft verstuurd bent u definitief ingeschreven. U ontvangt per omgaande een bevestigingsmail van uw inschrijving.

Naam training: Microsoft 365 voor thuiswerkende finance professionals

Type: online workshop

Kosten: € 350 excl. BTW

Datum training:

*

*

*

*

*

*

*

*

* *

Bij inschrijving verklaart u zich akkoord met onze algemene voorwaarden

Bevestig a.u.b. dat u geen robot bent.

Vragen? Bel 020 672 1371